FANDOM

Ripper Roo on yksi tohtori Neo Cortexin mutanteista.

Elämäkerta Muokkaa

Ripper Roo oli aluksi hullu. Cortex käytti häneen Evolvo-sädettä kahdesti, mutta koe epäonnistui ja Ripper Roosta tuli psykopaatti.

Crash Bandicoot Muokkaa

Ripper Roo lähetettiin Vamppasaarelle taistelemaan Crash Bandicootia vastaan. Hän oli pelin toinen pomovastustaja. Crash räjäytti TNT-laatikoita, kun Ripper Roo oli niiden kohdalla. Lopulta hän pyörtyi.

Sen jälkeen Ripper Roo meni terapiaan ja hän parantui. Hän lähti opiskelemaan ja kirjoitti kirjan nimeltä runoja ja romantiikkaa: Vihanhallintaongelmat ja sen seurausten opiskelu.

Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back Muokkaa

Opiskelujen jälkeen Ripper Roota alettiin kutsua Tohtori Rooksi. Nitrus Brio pyysi häntä hakkaamaan Crashin. Roo oli pelin ensimmäinen pomovastustaja. Kun Tohtori Roo oli kotonaan lukemassa kirjoja Crash ilmestyi paikalle. Hän muuttui takaisin hulluksi TNT-laatikoidensa räjähdyksistä. Roosta tuli uudestaan hullu. Ja räjäytteli nitroja ja pyörtyi.

Crash Team Racing Muokkaa

Ripper Roo oli pelin ensimmäinen pomovastus. Hänen kotiratansa oli Roo’s Tubes. Kilpailussa Ripper Roolla oli aseinaan TNT-laatikoita. Kun Ripper Roon voitti hän antoi avaimen. Hänen autonsa oli samanlainen kuin Polarilla ja Puralla: se kulki hieman muita autoja hitaammin, mutta kääntyi mutkissa paremmin.

Ripper Roon sai pelattavaksi hahmoksi kun meni Punaisen jalokiviturnauksen tai meni päävalikkoon ja painoi L1- ja R1-näppäimet pohjaan ja näppäili järjestyksessä Oikea, Ympyrä, Ympyrä, Alas, Ylös, Alas ja Oikea.

Pelin epilogissa kerrottiin, että Ripper Roo oli yllättäen valittu osavaltion kuvernööriksi iskulauseella ”Hullulla on hullun touhut!” Hänen huhuttiin myös olevan ehdolla presidentiksi.

Crash Bash Muokkaa

Crash Bashissä Ripper Roo oli El Pogo Logo tasolla. Kun hän meni kentän poikki hän jätti kentälle TNT/Nitro-ruutuja. Välillä Ripper Roo ampui raketteja ympäriinsä.

Crash Twinsanity Muokkaa

Ripper Roo oli Crashin ”syntymäpäiväjuhlilla” monien muiden vihollisten kanssa. Crashin ja Cortexin välisen taistelun jälkeen Dingodile pyysi Ripper Roota lounaalle.

Crash Bandicoot Nitro Kart 3D Muokkaa

Ripper Roo oli pelattavana hahmona team Oxidessa.

Crash Bandicoot Nitro Kart 2 Muokkaa

Ripper Roo oli taas avattavana hahmona.

Luonne Muokkaa

Ripper Roo on täysi mielipuoli. Hän on myös todella vaarallinen. Ripper Roo on kerran tullut järkiinsä: hän opiskeli psykologiksi ja kirjoitti kirjan. Ripper Roo käyttää usein TNT:tä aseenaan.

Ulkonäkö Muokkaa

Ripper Roo on sininen kenguru, sekä hänellä on pakkopaita ja spiraaliset silmät. Välillä hän pukeutui silinterihattuun, viiksiin, rusettiin, silmälaseihin, peruukkiin ja kävelykeppiin. Ripper Roo ajaa autoaan jaloillaan. Crash Bandicoot Nitro Kart 3D:ssä Ripper Roo ulkonäkö poikkesi aivan muista peleistä. Siinä hänellä oli nyrkkeilyhanskat ja hän näytti enemmän kengurulta.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki